سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ عمّارییون وفاطمییون
آیت الله خاتمی:
گزینه روی میز ملت ایران مقاومت و بصیرت است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گزینه روی میز ملت ایران در برابر گزینه های روی میز دشمنان، مقاومت و بصیرت است

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز، آیت الله سید احمد خاتمی در راهپیمایی مردم اهواز اظهار کرد: این روزها دشمن از گزینه های روی میزش علیه ملت ایران صحبت می کند ولی آنها باید بدانند در برابر تمام گزینه هایشان، ملت ما هم گزینه هایی دارد.

وی افزود: یکی از گزینه های دشمن علیه ملت ایران، افزایش فشارهای مختلف اقتصادی و سیاسی است ولی آنها باید بدانند در برابر این گزینه آنها ملت ما گزینه مقاومت را رو خواهد کرد. فرهنگ مقاومت سال های سال است که آمریکا و همپیمانانش را زمین گیر کرده و ضربات بی شماری را به آنها وارد کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هجوم به فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی نیز یکی از گزینه های روی میز دشمن است که در برابر این گزینه مردم ایران گزینه بصیرت را رو می کنند که بی شک این گزینه آنها هم خنثی خواهد شد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: دشمنان جنایتکار ما و در راس آنها آمریکا در مدت اخیر اهانت هایی توسط رئیس جمهور و برخی دیگر از مسئولانشان علیه ملت و غیرت ملی ایرانیان انجام داده اند ولی امروز حضور پرشور مردم و شعارهای «مرگ بر آمریکا» پاسخی دندان شکن به آنها داد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 35 سال پیش نسل اول  انقلاب با دست خالی در برابر رژیم شاهنشاهی مورد حمایت همه قدرت های جهان، قد علم کرد و آنها را از کشور خارج کرد. اکنون که دیگر ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و نیروهای مسلح ما بسیار پرتوان هستند آنها نباید به این راحتی از گزینه های روی میزشان صحبت کنند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: امروز اگر دشمنان ما از جمله آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند از سوی کشورمان با خاک یکسان می شوند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حضور مردم اهواز در راهپیمایی امسال 22 بهمن گفت: در این 35 سال که راهپیمایی های فراوانی را به چشم دیده ام این شور ضد آمریکایی که امروز مردم اهواز به نمایش گذاشتند را ندیده بودم و این درس بزرگی برای آمریکا است.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: یکی دیگر از گزینه های دشمن ایجاد فتنه بین ملت، بین شیعه و سنی و راه انداختن شیعه کشی و سنی کشی است. آنها قصد دارند با حمایت از گروه های آدمکش تکفیری باعث ایجاد کشتار بین مسلمانان شوند.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از شکست در کنفرانس به اصطلاح صلح ژنو2، اکنون سیل ارسال سلاح به گروه های تکفیری در سوریه برای راه انداختن کشتار مردم بیگناه را آغاز کرده است تا منطقه را به آشوب بکشد.

آیت الله خاتمی افزود: برای نمونه گروه تروریستی «داعش» که قصد ایجاد حکومت در سوریه را دارد اعلام کرده که در صورت پیروزی، مجسمه یزد را در میدان اصلی شهر نصب می کنند و با فرهنگ اباعبدالله با مبارزه جدی دست خواهند زد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این گروه ها اکنون مورد حمایت غرب هستند ولی در مقابل، ملت ما گزینه وحدت را برای مقابله آنها رو می کنند. وحدت ما امروز بر محوریت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان است.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: امروز همه جناح ها و جریانهای سیاسی کشور بر محور سخنان رهبری وحدت دارند و هر کس کوچکترین زاویه ای با رهبر داشته باشد ضد این ملت خیانت کرده است.

وی عنوان کرد: در فتنه سال 88 دشمن از سوی برخی دست نشانده های داخلی قصد داشت این اتحاد را از بین ببرد. فتنه گران افراط کردند و ساکتان فتنه تفریط. هدف آنها هم ضربه زدن به ملت بود ولی ما در جواب همه دشمنان اعلام می کنیم که «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: فتنه گران این ننگ را تا ابد بر پیشانی خود خواهند داشت و ما برای همیشه جنایت های آنها را فراموش نخواهیم کرد.

آیت الله خاتمی افزود: حضور تاریخ ساز 85 درصدی مردم ایران پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری از دستاوردهای شوم فتنه گران بود که آنها در 9 دی ماه سال 88 به بهترین شکل ممکن با حضور میلیونی مردم ایران در دفاع از نظام و ولایت پاسخ خود را گرفتند.

وی نا امید کردن ملت ایران از آینده را از دیگر گزینه های روی میز دشمن دانست و گفت: پیشرفت ها در عرصه های علمی، پزشکی، فناوری و هوا و فضا جایی برای نا امیدی نیست و آینده نظام روشن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم ایران گفت: مردم ایران باید راه را گم نکنند. راه اصلی این نظام راه رهبری و شهدای انقلاب است و همیشه در این خط ثابت قدم بمانید. افق انقلاب روشن است و این حضورها همه توطئه ها را خنثی می کند.




...

طبقه بندی:
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92/11/23 توسط حسین صمیمی فر | نظرات ()
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ